برا من که تغییر نکرده ۲۸ بود سرکلاژ شدم الانم همون ۲۸ مونده
منم ی هفته اس سرکلاژ شدم منتظرم انومالی برم ببینم بالا رفته یا ن🥲
حاملگی قبلیم با وجود سرکلاژ همش افت میکرد سرویکسم
اینبارم سرکلاژ شدم سرویکسم حالت صعودی داشته تا۳۰ هفته دیگه الان نمیدونم چجوریه
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.