ماما نا بچم اسهاله شدید چی کنم

۱۰ پاسخ

نعنا دم کن بخوره

سرم خوراکی بده بخوره اب بدنش کم نشه
پودر ا آر اس بده خوبه

عرق نعنا بده

من هرچی دادم خوب نشد ی نصفه چای قاشق شربت لوپرامید دادم خوب شد اونم دخترعموم بهم گفت وگرنه دکترا پدی لاکت و کیدی لاکت میدادن

منم تو وضعیت توام بردم دکتر پدی لاکت داده روزی ۵ قطره
گفته موز بده
کته نرم با ماست
شیرخشک اگه میدی مدل ال اف بگیر بده اول کم کم به شیرخشکش اضافه کن که یهو طعمش تغییر کنه بچه نمیخوره
مثلا ۷ پیمانه رو ۶ پیمانه شیرخشک ساده ۱ پیمانه شیرخشک ال اف بعد بیشتر کن

ساشه کیدی لاکت زینک عالیههههه

ببر دکتر .نعنا یا پونه بجوشون خنک ک شد نصف استکان بده نخورد با قطره چکون بده چندتا. پودرسنجد تو حریره بادام چوب‌شور موز هویج خام سیب درختی خوبه براش. غذا هم کباب سینه مرغ فقط یکم نمک بزن سیب‌زمینی آبپز کته ماش. کته شوید و هویج. نئوزینک هر دوازده ساعت پنج سیسی . پدی لاکت هر دوازده ساعت نیم سیسی. حواست ب ادرارش باشه اگه خیلی کمه یا ادرار نداشت ببر سرم بزنه .دخترم از کم آبی بستری شد.

تصویر

آب سیب درختی هم بگیر بذار یکم بمونه قهوه ای بشه بهش بده سریع جمع میکنه

اینا را دکتر داده برا اسهال

تصویر

موز و ماست بده بهش

کیدی لاکت بخر از داروخانه بریز توی غداش زده بخوره

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان 💙امیر محمد مامان 💙امیر محمد ۱ سالگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی