بچم اسهاله، چی بدمش

۴ پاسخ

قرص یوموگی کپسول رو خالی کن تو ماست بهش بده

خرما بهش نده شیرینی جات نده اسهالش بیشتر میشه زردالو نده

ماست و نعنا ماست و پونه موز سیب رنده کن سیاه بشه بهش بده

کته ک ماست.موز،پودر سنجد.سیب

سوال های مرتبط

مامان نازنین😍 مامان نازنین😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان لپ لپ مامان لپ لپ ۱ سالگی