خانمای هم هفته ی عادیه لگد های بچه رو زیر شکم احساس میکنم ؟ 😐

۶ پاسخ

نینی تون چیه گلم از من بشدت زیر شکم پسر هستش

من هنوز به شدت زیرشکم حس میکنم ،هرلحظه میگم نکنه کیسه آبم و پاره کنه

من در پهلوم حس میکنم بستگی به قرار گیری بچه هم داره

بله عزیزم عادیه.

عادیه

منم زیرشکم حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرمان🩵نویان🖤🕊️🪽 مامان آرمان🩵نویان🖤🕊️🪽 ۳ ماهگی
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری