خانما اومدم انومالی استرس دارم 🥺دعا کنید همه‌چی اوکی باشه

۴ پاسخ

همه چی فسقلی اوکیه استرس نداشته باش
منم شنبه دوهفته دیگه دارم🥹
چقدرگرفتن؟

عزیزم استرسو ازخودت دورکن برا نینی خوب نیست

ان شاالله با لبی خندون میایی منم عصری میرم 😍😍😭

ایشا الله بسلامتی بری و یا لبی خندون برگردی قشنگم 🫂

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان داداشِ رزانا مامان داداشِ رزانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت محمد مامان هدیه حضرت محمد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی