۱۰ پاسخ

۲۰۰ گرم هم بیشتر اضافه کرده بهداشت ها فقط چرت میگن

نه دیگ عالیه گلم
هنوز ۲۰۰ گرم هم بیشتر اضافه کرده
چه شیری میخوره ؟

وا. خیلی خوبه

ازمن ۳۲۰۰بود شده ۶کیلو گفت خوبه شما دیگه میخواستی بچه ۱۰کیلد باشه

اره کمه

نه خیلی هم عالیه

دخترمنم ۳۵۰۰بود ولی۵۷۰۰شده بود بهداشت گفت کمه ۷۲۰۰که از نمودارشم بالاتره

پسر من ۶ ماهشه ۷/۳۰۰ وزنش

واااا من ۳۴۰۰,بود
دیروز وزن کرد بهداشت۶۵۰۰
گفت خوبه که
الکی گفته بهتون

فک کنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی