بد 😭😭😭بچم دو روز سوخت توی تب
واکسن چهارماهگی برای ما راحت بود
شش ماهگی پوستمون کنده شد
بچه تا بچه فرق میکنه،فقط استرش نداشته باش
من امروز دوماهگی زدم
اروم بود ولی بیدار شد هلاک شد از گریه😔
من سه شنبه آینده باید بزنم
دختر من وقتی زد واکسن خوب بود فقط شب تب شدید کرد پاشویش کردم
من دوماهگی زدم
من هنوز نزدم شنبه باید بزنم خیلی استرسشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.