۸ پاسخ

بد 😭😭😭بچم دو روز سوخت توی تب

واکسن چهارماهگی برای ما راحت بود
شش ماهگی پوستمون کنده شد

بچه تا بچه فرق میکنه،فقط استرش نداشته باش

من امروز دوماهگی زدم
اروم بود ولی بیدار شد هلاک شد از گریه😔

من سه شنبه آینده باید بزنم

دختر من وقتی زد واکسن خوب بود فقط شب تب شدید کرد پاشویش کردم

من دوماهگی زدم

من هنوز نزدم شنبه باید بزنم خیلی استرسشو دارم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی