کیا واکسن چهار ماهگی زدن چطور بود

۷ پاسخ

من خوب بود راحت تر از دوماهگی بود

فقط پاراکید ب موقع بده و روی جای واکسنش پاراکید بزن و پاهاشو با پارچه نرم ببند

پا درد شدید تا چن روز
گریه نق غر زدن نخوردن شیر

چن روز اول اخلاقش اصن برگشت شیر بد می‌خورد و مقاومت در خواب داشت

من امروز زدم غر غر میکنه نق میزنه پاشو تکون میده ضعف میره گریه میکنه البته اولاش بیشتر الان کمتر

تب کرد یه کوچولو

متوسط
مراقب باش تب نکنه

سوال های مرتبط