مامانا واکسن چهار ماهگی چطور بود؟

۱۰ پاسخ

من امروز زدم تا حالا که فعلا خوب بوده خداروشکر

من امروز عصر بردم پسرمو واکسن زد دکترش فعلا نق میزنه همش

دختر من خیلی اذییت شد

بشدت سخت بود یادم میاد تن و بدنم میلرزه

بد نبود
دو ماهگی بهتر بود

خوب بود خیلی بهتر از دوماهگی بود

خوب بود خیلی بهتر از دوماهگی بود

خوب بود خداروشکر بهتراز2ماهگی بود ولی چندشب بعدش بدخوابی داشت و نق نق الکی که میگن علائم رشد جهشیه

ای بدک نبود به نظرم بهتر از دو ماهگی بود

بد نبود

سوال های مرتبط

مامان آرسين💙 مامان آرسين💙 ۱۶ ماهگی