کیا واکسن چهارماهگی زدن ذین چند روز. چطور بود

۷ پاسخ

۲۴ساعت خیلی زیاد تب و بی قراری
الان بهتره خداروشکر

من دیروز زدم، دیروز بی قرار بود و درد داشت، مدام پک سرد میذاشتم و استا هم مرتب دادم، دیشبم خوابید فقط گاهی نق میزد تو خواب امروزم پاشد بهتر بود خوابیده در کل برا دختر من خیلیییییی بهتر از دو ماهگی بود، ۲ ماهگی هلاک شد بچم

برا دلارای من ک سبک بود خداروشکر و اصلنم اذیت نشد
نه تب نه درد
انگار ن انگار ک واکسن زد اصلا
ولی دوماهگی خیلیییی اذیت شد تا سه روز
خداکنه شش ماهگی خوب باشع دیگ

مامان های عزیز اگه هزینه ی آتلیه حضوری رو ندارین من آتلیه آنلاین دارم دقیقا با همون کیفیت با تم انتخابی شما عکساتون رو آتلیه ای میکنم نوزادی بارداری کودک مناسبتی و... میتونید توی روبیکا برا نمونه کار و قیمت پیام بدید09043693316 هزینه ی کامل بعداز تحویل کار.

چه نام نیکی گذاشتین درود برشما😍😍❤️

من زدم دوروز تب داشت استاشو مرتب بده مامان اریامهر جون حتی اگر تب نداشت من مرتب ندادم از روز دوم بچم یهو تبش رفت بالا دردسر شد

من ششم اردیبهشت برای پسرم زدم دو روزی تب داشت و بی قرار بود بعد اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی