سلام عزیزم چهار تا بود دوتا خوراکی دوتا تزریق اول ک زدن گریه کرد آوردمش خونه پاهاشو بستم ک تکون نده هر ۴ساعت هم قطره دادم خداروشکر تا الان نه گریه کرده ونه تب الان قنداق پاهاشو بازکردم عوضش کردم بازدوباره قنداق کردم پاهاشو ک تاصبح تکون نخوره
من فردا میخوام دخترم رو ببرم باید ۱۰هم میبردم پنج شنبه جمعه تعطیله فردا میام بهت میگم
س تاااا و خیلییی سخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.