۳ پاسخ

سلام عزیزم چهار تا بود دوتا خوراکی دوتا تزریق اول ک زدن گریه کرد آوردمش خونه پاهاشو بستم ک تکون نده هر ۴ساعت هم قطره دادم خداروشکر تا الان نه گریه کرده ونه تب الان قنداق پاهاشو بازکردم عوضش کردم بازدوباره قنداق کردم پاهاشو ک تاصبح تکون نخوره

من فردا میخوام دخترم رو ببرم باید ۱۰هم می‌بردم پنج شنبه جمعه تعطیله فردا میام بهت میگم

س تاااا و خیلییی سخت

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مَهوا❤️ مامان مَهوا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان حلما السا مامان حلما السا ۴ ماهگی