۳ پاسخ

پسر من خدارو شکر ۴ماهگی و اصلا نفهمید نه تب نه درد هیچ کدومو نداشت

منن دیروز زدمم
از شب ساعت ۱۲ تب داشت تایکی دوساعت پیشش
تاصب بیدار بودممم

من واکسن ۴ ماهگیشو سه روز پیش زدم خداروشکر تب نکرد اذیت نشد

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین😍 مامان ماهلین😍 ۱ سالگی
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی