واکسن چهارماهگی چطور بود واسه شما که زدید؟

۱۰ پاسخ

خوب بود از دوماهگی بهتر بود

خداروشکر سبک بود اصلا تب نکرد. فقط یکم پاش اذیت بود پای چپش

منم شنبه هفته اینده میخوام ببرمش خدا بخیر بگذرونه

میدونم‌که از دوماهگی راحت تره

اگه دوماهگی خیلی اذیت بشه چهار راحته اگه و برعکس

تب بعدش هم اعتصاب شیر

سبک بود

پسر من خیلی اذیت شد ولی شش ماهگی اصلا درد نداشت

یه شب تب کرد دختر من فقط

خیلی سبک و راحت

سوال های مرتبط