دخترا بنظرتون برم پیش دکترم یا اول برم ازمایش؟

۴ پاسخ

عزیزم برو آزمایش بده اول بعد برو دکتر عزیزم ♥️

آزمایش بده با جواب آز برو پیش دکتر
آز بتا نیاز به ناشتایی نداره الانم میتونی بری بدی

بزار ۸ هفته که شدی برو دکتر الان خیلی زوده

سلام عزیزم بارداریت مبارکهههه
ازمایش تیتر بتا بده بعد برو پیش دکتر

سوال های مرتبط