۲ پاسخ

خب یه قوطی شیر خشک بگیر برای فرنی و ایناش
شنیدم شیر پاستوریزه هم میشه بدی مطمئن نیستم ، ولی من ترجیح میدم همون شیرخشک بریزم

شیر خشکی نیست
شیر خودمم اونقدر نیست

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی