۵ پاسخ

والا من بخار پز میکنم خودش اب میشه له میکنم میدم خیلیم خوشمزه اس

ن والا با شیر بد مزه میشه
با اب خودش یکم رقیق کن

دکتر بچه من گفت شیر خودمو بدوشم بریزم توش یکم

شیر مادر یا شیرخشک میتونی

من با جوشیده سرد شده قاطی میکنم شیر میگن دلدرد میگیره

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی