۳ پاسخ

کدو حلوایی را نگینی خرد کن بذار توی قابلمه با آب بپزه بعدش چند تاشو بذار بیرون با قاشق و آب له کن
سن بچه شما نمیدونم با قاشق میشه یا با میکسر
هویج هم مثل همین کدو حلوایی

کدو رو پوست بگیر تو اب بپز بعد با چنگال و قاشق لهش کن . اگرم میکسر داری با میکسر ‌.
اگر میخوای رقیق باشه با ی مقدار اب یا شیر خشک یا شیر خودت رقیقش کن

و همینطوره پوره هویج

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی