۴ پاسخ

خیلیم خوبه بهداشت حرف چرت هم زیاد میزنه

نگران نباش عزیزم همه ک یه اندازه نیستن بعضیا یکم سرشون کوچیکتره بعضیا بزرگتر
دختر من موقع تولد دور سرش 34.5بود تو 15 روزگی 36بهم گفتن یکم رشدش زیاده تو یک ماهگی 37شده بود گفتن خوبه
بعد من خودم واسه دختر اولمم دیدم دور سر اونم اوایل از خط سبز نمودار بالاتر بود مشکلی هم نداشت خدارو شکر

۳سانت واس قد عالیه وزنش ک عالی ماشالله،،اما دور سرش کمه انگار

سه سانت کمه واسه قد؟ خیلیم خوبه

سوال های مرتبط