۹ پاسخ

آمین ایشالو هرکس نداره خدا بهش بچه بده بسلامتی دنیا بیاریش فداتشم زمان مثل برق و باد میگذره یهوومیبیتی جوجت شده دوماهگی🥹🥹🥹😍😍😍😀

ای جونم بسلامتی مبارک باشه سالم و سلامت بغلش کنی و باهم برگردین خونه ماهنوز ۱۰۵روز مونده

به امید خدا 😍😍😍
دعا فراموش نشه

انشالله عزیزم برامنم دعا کن ۳ روز دیگه مونده پسر قشنگم رو ببینم شکل کیه .خیلی استرس دارم دوست دارم چشمامو ببندم باز کنم بخیه هامو کشیده باشم

ایشالا زایمان خیلی عالی داشته باشی و باشادی پسر کوچولو رو بغل کنی و حسابی بوش کنی و ببوسیش😍😍😍😍 ماهم که نزدیک زایمان‌مونه دعا کن🙈🙈🙈

الهی به خوبی و سلامتی عزیزم🤲❤️

ان شاء الله به سلامتی بغلش کنی

ان شاءالله بسلامتی عزیزم منم خیلی بی قرار بودم برای دیدن پسر کوچولوم الان 7 روزه اومده تو زندگیمون ان شاءالله توام بسلامتی زایمان کنی عزیزم 😘😍سزارین یا طبیعی؟

ان‌شاءالله بسلامتی زایمان راحتی داشته باشید

سوال های مرتبط