ازخانما کسی نی نی اش ازاین شیرخشک هامیخوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

پسرم اپتامیله

ببلن میخورد دخترم الان نان خالی میخوره

دختر من تا ماه قبل می‌خورد حساسیت به پروتئین گاوی داشت

واسه الرژی پروتین گاویه

اره تلخه

اره قبلا ک دخترم حساسیت ب پروتئین گاوی داشت میخورد

اینا خارجی ان عزیزم

اینا خارجی ان عزیزم

چطور الان دکتر اچ آ داده بهش؟

من قبلا میخورد

ایناازادش چقده؟

سوال های مرتبط

مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی