از رو آزمایش ان تی میتونید جنسیت نی نیم رو حدس بزنید

تصویر
۴ پاسخ

میگن عدد مام زیر یک پسره بیشتر از یک دختر مال من۱/۹بود پسر شد اینا چرت و پرتایی بیش نیستن

این آزمایش فقط واسه شناسایی و تشخیص سندروم ها مخصوصا سندروم دانه

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

توهم فری بتات پایینه دکترت چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته چهاردهم بارداری