چون نظر میخای میگم نه واقعا خیلی قدیمیه کلی اسم قشنگ ترر و جدید هست
سلما هم قشنگه
سلوا - سدنا هم به سبحان میان
هدی سلیقه من نیست حلما .سلما .هدیه. حنانه اینا قشنگترن
هدی یکم قدیمی شده حلما باز جدیدتره،هانا ،هلیا
هدی قشنگه
ولی پسرت و چی صدا میزنین محمد یا سبحان براثاث اون انتخاب کن بهتره
ثنا من اسم دخترم فاطمه ثنا هست پسرمم انشاءالله میزارم محمد
اره عزیزم قشنگه
هر چی که برات جذابه بذار😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.