بذارم اسم دخترمو هدی ؟؟؟ اسم پسرم محمدسبحان هست.

۹ پاسخ

چون نظر میخای میگم نه واقعا خیلی قدیمیه کلی اسم قشنگ ترر و جدید هست

سلما هم قشنگه

سلوا - سدنا هم به سبحان میان

هدی سلیقه من نیست حلما .سلما .هدیه. حنانه اینا قشنگترن

هدی یکم قدیمی شده حلما باز جدیدتره،هانا ،هلیا

هدی قشنگه
ولی پسرت و چی صدا میزنین محمد یا سبحان براثاث اون انتخاب کن بهتره

ثنا من اسم دخترم فاطمه ثنا هست پسرمم انشاءالله میزارم محمد

اره عزیزم قشنگه

هر چی که برات جذابه بذار😍

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری