خب من الان اسم دخترمو چی بذارم اخه

۹ پاسخ

ی چیزی بزار تاحالا تو فامیل نشنیده باشی
اسمای توی گهواره خیلی تکراری و قدیمی هستن
معنی اسم و تک بودنش مهمتره بنظرم

مهوا.

خیلی سخته اسم انتخاب کردن ،منو همسرم هیچی به دلمون نمیشینه😑😐

من مانیسا انتخاب کردم🙃

دلنا_ همراز _پرنسا_آنیا_نورا

هرچی کع دوست داری و به دل نشین تره

نیلا‌......

الینا‌
لیانا‌

منم کلی سخت پسندم ولی هایلین ب دلم نشسته🥹🩷

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری