اسم دختراتونو چی میزارید ؟ ؟😍😍😍 من خودم اسم دخترمو اِلارا میزارم

۲۴ پاسخ

منم دلاریس میذارم 🫠

منم الارا میذارم❤️😍😍

من بچه اول دختره اسمش جانان هست😍

من اگه دخمل بود میزارم مها

من دوتا دختر دارم لیا و لیوین گذاشتم این یکی فعلا نمیدونم جنسیتشو

اِلا.

صحرا

نگار❤️

نیهان🤓
یاهم نلا

اسم دختر من بهار هست

من خیلی اسم الارا و الارز رو دوس دارم 😍ولی اسم دختر خودمو میخام بخام آلما

لى لى 🥹

نیهان 🩷

لیان🥹🩷

ماهلین🩷

شاهدخت🩷

همسرم موافقت کنه فاطمه‌یاس🌸 موافقت نکنه محیا

چ اسم قشنگی انتخاب کردی❤️

مهگل❤️

من بین روشا و نیلماه موندم

من نمیدونم هنوز چی بزارم😣

من بین دوتا اسم موندم
رها یا روژان

نیارا💗

نیکی❤️

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی