خانوما بیاید بگید اسم دختراتونو چی میذارید

۱۹ پاسخ

پناه جان😍چندتا اسم دیگم انتخاب کردم همسرم میگه پناه فقط

ماهلین🥹😍

آوینا، آوا فعلا توافق روی این اسم هستیم برای دختر قشنگم😍🥰

همراز ☺️

من اگه نظرمون عوض نشه آوین

من پناه و هانا و نیلا خیلی دوست دارم

لنا
لیا‌
شاهدخت
کایرا

ما انتخابمون فاطمه اس،داداش بزرگشم اسمش مجتبی است …

زینب خانم مامان

من خودم رستا دوس دارم ولی همسرم فازش معلوم نیس فعلا منتظره ببینم نظر خانواده اش چیه بعد اعلام کنه همونو بزاریم😂😂😂

مانلی 😍❤️

من میخوام بزارم نیل 😍

منم میزارم نورا بهم انتی گفت دختره

اسم دخترمو گذاشتم هانا… اگه خدا بهم دختر دومی میداد میذاشتم نیلا که الان نی نیم پسره و اسمشو میذارم هیرا

هانا.

آلای

اسم دختر بزرگم یسنا میگ اگه بچع دحتر شد نیلا

دختر من تيارام♥️

فاطمه
ان تی بهم گفت دختره
ان شاالله هفته آینده میرم آنومالی قطعی شو‌بهم بگن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری