۲۲ پاسخ

مهوا خانوم

سلام من خیلی ذوق دارم برای اسم دخترم ی عالمه اسم قشنگ مدنظر دارم
ولی باباش از همون اول میگفت اگر دختر باشه دوست دارم 💜آرزو💜 بذارم
منم تا موقع زایمان چیزی نمیگم
وقتی ب دنیا اومد انشاالله
میگم خودم باید اسشمو انتخاب کنم
من درد کشیدم خودم زحمتشو میکشم 🥰

زهرا جان

گل ارغوانم😍

باباش اسم دخترمو 🩷یاس🩷 انتخاب کرده

من فعلا ماهلین تا ببینم اسم دیگه ب دلم میشینه

دختر اولم اسمش ماهک دختر کوچولوی تودلیم اسمشو میزارم ماهرو

گندم 🌾

رستا خانم

ملکا🫀

آیناز 🥰

ما اسم دیانا رو انتخاب کردیم ❤️🙏

اسم دخترمن مَهرا هست ....خیلی خاص و قشنگه...

دخترم الان 1 سالشه ماهلین هست الان دختر تو شکمم هلیا میزارم

فاطمه

ماهلین هیچ اسمی تا هنو جز این به دلم ننشسته🥺❤️

دلانا 🥹 قلب مادر😍🥹

رز💞🌹💋

احتمال زیاد بیتا

ما اسم گل دخترمون رو میخوایم بذاریم
دلین خانم

گندم🌾

یا سلین یا مهرسانا
ببینیم چی پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری