۱۴ پاسخ

آنیل

اگر خدا دختر بهم بده یا دلانا یا مُهَنا🩷🤱

من که بین مائده،مونا،یسنا،حسنا موندم😖

من اسم دخترم البته یازده سالشه بهار گذاشتم.الانم نینیم پسره میخام بزارم علیرضا

اسم دخترم زهراسادات اگه دومی دخترباشه باموافقت پدرش میزارم صحرا

اگه دختر بشه میذارم مهوا😍

مَها به معنی زیبارو

تورخدا اسمی نذار ک آدم نتونه حتی تلفظ کنه ازاسم های ماندگار ساده و زیبا استفاده کن.
من باردارم نمیدونم دختر یاپسر.ولی اسم های دختری ک دوست دارم .
مهلا
نبات
مروارید
ماهرخ
سارا

شاید نیهان

یا نیلا یا دلسا شایدم هیچ کدوم😭😭

ماهم بین مهتا وآناشید موندیم

یا رستا خانوم یا پناه خانوم

پسر هم رادین اگ بشه

جانان 😍

دوقلوهای من اگه دختر باشن ستین و ستیا

سوال های مرتبط

مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترای خوشگلم مامان دخترای خوشگلم ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩷✨ مامان تو دلی 🩷✨ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری