خانوما بیاید بگید اسم دخترتونو چی گذاشتید💕🥰

تصویر
۲۸ پاسخ

رقیه‌ناز😍✌️

من اگر دختر شد انشالله نیلماه🌙💙یعنی ماه آبی یا ماه آسمان

یا باران یا دنیز

رُزا💖🥹

سدنا😍

همتا🌸🩷

برای نی نی های ک هنور جنسیتشون نمیدونم اگه دختر باش نورا رو در نظر دارم

دلآی گذاشتم 😍

من بین اسمای نلا و هانیسا و ایرانا و آنیسا و آنیل مونده بودم
که نلا رو انتخاب کردیم

رستا😍😍

فعلا نظرم رو آلما حالا تا پنج ماه دیگه اگه نظرم عوض نشه

بین دُرّین و دلانا موندم

اگه دختر باشه ارغوان میزارم 🥹🌸

اسم دختر من گیسو

سایه.

پناه 💜💜💜

دلارز 🥺🫶🫶

هنوز هیچی🥲😂

طلا خانوم👼🏼🎀🌸💗.

منم شاید هورین یا هانیس

نورا

نور🥲✨️

نهال خانوم🫶❤

پناه💗🥹

مادرشوهرم میگه اسم مادرمو بزار گل افشان😐

سلین رو دوست دارم

من لنا دوست دارم ولی شوهرم هنوز دو دله

راحیل

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری