سخت پسندا اسم دخترتونو چی گذاشتین🥲؟

۲۴ پاسخ

من اگر دختر بود میذاشتم نوا😍😍😍
عاشق این اسمم ولی پسره میذارم رسا❤️

نازگل🎀🩷

اَبرا ،اَبریشم

تاپیکام ببین گلم😌❤️

نوردخت هم اصیله

من دختر ندارم
ولی عاشق اسم نیلماه و پناه و دلارز هستم

مریم جانم اسم مامان مهربونم رومی خوام بزارم😍😍

ماهورا👶🥹

نلا😍😍
نیهان

هیچییییی

باباش انتخاب کرده بهار

رزا🥰

ھانا🥰

یک عدد سخت پسند هستم که سر بارداری قبلیم یه روز بعد تولد به اصرار بقیه برای شناسنامه گرفتن بالاخره یه اسمی انتخاب کردم برای بچه😅
الان انتخاب اولم مهرنیک🩷

آیسو

دنیز خوشگله

هایلین
یعنی عشقی در خانه
یه معنی دیگه هم داره یعنی فرشته بهشتی

می‌خوام بزارم الارا 😍

چطور اسمی دوست داری؟

برا من جنسیت معلوم نیس ولی همسرم از اول گفته دختر بشه میزارم پناه گفته فقط همین اسم فقط پناه

تانیا

اسمی بذار ک فراوانی کمی داشته باشه

برای من که فعلا جنسیت مشخص نیست ولی اگه بچم دختر شد ماهلین🥰

دلارام

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رُهام🩵 مامان رُهام🩵 روزهای ابتدایی تولد