اسم دختراتون رو چی گذاشتین؟؟

۱۵ پاسخ

نیلا ❤❤❤

دلارام 😍

رز 🌹

پناه😊

ما فعلا جانا رو انتخاب کردیم🥲🩷

چهارم بهمن سونو ان تی دارم انشالله دختر باشه جانان

من شوهرم میگه روژان بزار دوس داره بنظرتون قشنگه؟

دلسا & دلوین سومی دختر بشه دلبر پسر بشه کیان

جانان 🥹

من نیلا میذارم🥰

رفتم سونو گفت دختر ی چیز بین رویسا پرنسا یا دلاریس

اَسرا

احتمال زیاد محیا🌸

هنوز از هیچی خوشم نیومده🙁

من نازلی میزارم 💗

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری