مامانای پسردار اسم پسرتونو چی گذاشتین

۲۲ پاسخ

این اسم های ب روز ک من اصلا پسند نمیکنم

من اگه پسر شد مرتضی...پسر بزرگم امیر علی

کوروش

من علی یا احسان رو انتخاب کردم

عزیزم برنامه میلی رو داری

اسم پسراولیم دایان تودلیمم دیان اگه خداقسمت کنه

من همسرم میگه رضا

من اسم پسرم ارسلانه البته الان دوازده سالشه

ساواش

اسمش نذر سلامتیشه امیر حسین چون امام حسین بهم داده

آرش

علیهان

امیررضا

اسم پسرم کاوه ست پنج سالشه دومی رو جنسیت نمی‌دونم اگه پسر باشه می‌ذارم کارن اگه دختر باشه کایلین❤️

محمد مهدی

کیان و کارن ک آسمونی شد🥺

منکه آیکان انتخاب کردم شوهرم آریشاه.بنظرتون کدوم بهتره

نیت کردم پسرشدمحمدعلی

دنبال اسمم🥲

ندارم 😂
ولی اگه داشته باشم
دوست دارم بزارم آیهان ❤️🥲😍

برهان

من هنوز هیچی😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد