۲۴ پاسخ

دوتا دخترام مریم و فاطمه اینم سلامتی دنیا بیاد حسین

دلارز

پناه

منم بین
ابرا، رستا
موندم ولی ب احتمال زیاد ابرا🤭😍

خییلی سخته.اصلااسم قشنگ نیست.

پناه❤

ما گذاشتیم🎀 سلین 🎀میون کلی اسم به دلمون نشست و کم تکرار بود

من این اسمارو برای دخترم انتخاب کرده بودم
نلین
نلا
لنا
لیا
آلا
مهوا

نفس گذاشتم

مهوا.

من دختر اولم آوین این دومیه باباش گفته دختر باشه میذارم دلوین ولی خودم هنوز تو شک و تردیدم برا اسمش

منم دلارز

میخوام بزارم سانیا

اسم دختر من زهراست یعنی نورانی
به اسمش افتخار میکنم باور نمیکنم یه زهرا خدا به من داده😍 اسم خواهرش هم سَلما اسم یکی از فرشتگان مقرب و حوری بهشتی به معنی سلامتی و صلح هست

اول خواستم بزارم رز یا رزا.
بعد کلی گشتن گذاشتم﴿ آترین )
می‌دونی معنی و آوای اسم برام مهم بود. حالا ببین تو چه پارامتری برات مهم تر طبق اون اسم بزار.

هیچی هنوز موندم دلسا بزارم یا تیارا🤔

من اسم دخترمو گذاشتم پرنیا😍

منم هنوز نتونستم اسم انتخاب کنم 🥲

هانا....

پناه جان🥺همدم مادر

من دخترم اسمش کوثر

واقعا سخته من موندم حالا نمیدونم چی بزارم،،، اسم پسرم یاسین واسم دخترم نرگس هست

سلین
لنا
ماهلین اینا هم قشنگه

لنا ولی دلا و عطرین هم دوست داشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد