۲۴ پاسخ

اگه دختر بود میذاشتم دریا

من یه دختر دارم اسمش حنانه هست ک توخونه کلا صداش میزنیم حنا
الان پسر باردارم
ولی ازاسم ماهلین خیلی خوشم میاد😊

ساژین
آمیتیس

من پناه میزارم

رقیه

لیا.

اسم دخترم هلیا حالا این ک جنسیتش معلوم نیست بعد باید تصمیم بگیریم

من نفس و نورا و نیکا دوس دارم
ولی نمیدونم کدوم بزارم

نازنین زینب

نیلدا🤱🏻

نیلا میزارم 🤩😍

ما گذاشتم پناه🤍🩷

هلن میخام بزارم😍

من میخوام بزارم اِلارا

اگه دختر باشه دایا ،اگر پسر بشه دایان

من اسم دخترمو میخام بزارم نفس

من نیکا میخوام بزارم

ما ملورین انتخاب کردین ینی مروارید گرانبها

اگ دخترباشه میذارم جانا

اگه دختر باشه میزارم رقیه😍

شوهرم میگه مهوا من میگم مانیا هرچی میگه قبول نمیکنه اصلا از مهوا خوشم نمیاد

نیهان

اسم دخترمو میخوام بزارم هلیا

من دخترمو گذاشتم روشنک

سوال های مرتبط

مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان بچم🌱🩷 مامان بچم🌱🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد