۴۴ پاسخ

اسم جوجه رو انتخاب کردیم بین چند تا اسم شد دیار 😍

من دامون میزارم

محدودیت برداشته شده 😐

فعلا ک من و همسرم از اسم کایان خوشمون اومده

هیراد🐣

اسم پسرمو میزارم یزدان

ماهم انشاالله میزاریم مهدیار

هامین سامین یزدان نیکان آیهان فراز مهرسام آرسام حامی

اسم دخترم تینا اسم توراهیمون هم تصمیم گرفتیم بزاریم تیام

من دواسم شده
شادمهر شناسنامه
دایاربه همه گفتیم به معنی یارمادر

اسم پسر هیچی دوست نداشتم تا با اسم رادوین آشنا شدم

نیکاد و نیواد

من دوتا دخمل دارم
ولی اگه یه روزی پسر دار شدم اسمشو میزارم آیکان😍

من اسم پسرم ارسلانه اسم دخترمم آیسل انتخاب کردیم ولی اطرافیان دودلمون کردن حالا موندم آیسل بذارم یا نه

شاهان

عه😅میشه

میشه پیام داد!!

من اسم پسرم بزرگ صدرا. دومی سهیل

سپهر 🥺

منم هنوز انتخاب نکردم😢
بین یزدان وایلیا ومهیار ومهدیار بنظرت کدوم؟🙂

این اسما هم کاندید کرده بودیم
مهراس
آرژین
شایراد
وطن
بارسین
نویار
ماهراد

راما
یا رامان

من بعد از ۵ ماه تحقیق و داشتن مشاور اسم و خوندن چندین کتاب نام و حتی تحقیق درباره اسمایی که رو کتیبه ها هستن
گذاشتیم جانمهر

کیاشا 💙

یا آریان
یا رایان

منم انتخاب نکردم هیچی به دل نمی شینه

آرین😍

امیرعلی
یاسین
ایلیا
کسری
حامی

الیاس

حسام میزارم

من اسم شوهرم کیانوش اسم نی نی رو. کیاوش میزارم🐥💙

مسیحا

ارسام

سیاوش

من گفتم پسر بشه میزارم
دیار
دختر بشه
دلوین
آخرم باباش به آرزوش رسید دختر دار شد شد دلوین خانوم

هیراد مامی🥹🫀

کامیار

سهند انشالله

پسر بزرگم آریاس اینم ایلیا

آراد

آیهان 💙

ماهد
یاشوآ
هژیان
هویان
دیروان
هومان
هرمان

کیان

نمیدونم جنسیتشو ولی اگ پسر باشه احتمالا بزارم آرکان

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری