اسم دختراتون چی میذارید؟؟؟

۱۷ پاسخ

بچم پسره ولی اسم دالیا رو خیلی دوست دارم

تیارا

اسم دخترم ( دلنیا) به معنی آرامش زندگی و فرد قابل اعتماد 🩷

آرزو

اولی مارال دومی‌آرام

من دومیه سلینه شاید اونیکی بزارم سماع

هـــــــدیه چون واقعا هدیه بود ,🎀

الویت همیشگی من ایرانی بودنه ایرانی اصل
پسرم ماهان
دخترمم ماهورا یا ماهور البته باباش جانان دوست داره و پناه😁

پرنسا

دخملم هنوز اسم نداره

مِهرا خانوم 💖

مرسانا

ارغوان

مهلا❤️

دنیز🥹

آیماه

آنیلا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری