۱۶ پاسخ

دختر اولم لیلا اینکی رو میزاریم نیلا

دختر اولیم روژان و دختر دومی روشا

ماهلین

من اگه دخترم بشه میزارم نیایش دختر اولیم ایمش ستایشه

لنا، البته اگر شوهرم قبول کنه😂

من دوس دارم بزارم دلارز یا طنین
ولی شوهرم دوس نداره
اسمای عجیب غریب میگ دوس ندارم

منم دو دلم بین دلارا و نورا

بارین🫠😍

ملانیا،مروارید،دلبر،آریو،دارا،مایلا

آنیل خانوم

حسنا خانم مادر♥️♥️😘😘

ضُحا دخترم🥰

گذاشتم ریحانه خانوم😍

اسم دخترم محیا هستش

ما چون خودمون کرد ه‍ستیم فعلا هیلان انتخاب کردیم

سلام اسم دخترمو میزارم ستیا.
هم لقب حضرت معصومس هم به معنای بانوی سیده بانوی نجیب و پاک دامن
دخترم سید هم هست
عاشق این اسم شدیم هم من هم همسرم😍♥️💕💕💕💕

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری