خانومایی که دختر دارن اسم دخترتون چی میزارین🥰😍

۱۷ پاسخ

خودم پناه و خیلی دوس دارم
ولی شوهرم میگ بهار
ی جوریم با مظلومیت میگ بهار ک دلم نمیاد بگم ن 😂🥲

مَهان

مهدا یا محیصا انتخاب کرده بودم اما پسمل شد🙂

آناهیتا 🩷

سدنا به معنی سجده کننده خانه خدا

من میزارم ترمه احتمال زیاد🥰❤️

نورای من😍❤️🥹

نیکی🩷

یا مهوا یا ارغوان گیرم بینشون🥴

اگر دختر باشه دلوین اگه پسر سورنا

بُشرا😊

دلانا🥹

بین نلین و نیلماه موندم🤕

والا میترسم بذارم یه عده عقده ای بیان دیس لایک بزنن نمیدونن اسم سلیقه ای هست🙂‍↕️🙂‍↕️هرجا گذاشتم هی دیس لایک زدن اینقدر ناراحت شدم

همتا🌸🩷

آنیا😍

آوین 😍

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری