خودم پناه و خیلی دوس دارم
ولی شوهرم میگ بهار
ی جوریم با مظلومیت میگ بهار ک دلم نمیاد بگم ن 😂🥲
مَهان
مهدا یا محیصا انتخاب کرده بودم اما پسمل شد🙂
آناهیتا 🩷
سدنا به معنی سجده کننده خانه خدا
من میزارم ترمه احتمال زیاد🥰❤️
نورای من😍❤️🥹
نیکی🩷
یا مهوا یا ارغوان گیرم بینشون🥴
اگر دختر باشه دلوین اگه پسر سورنا
بُشرا😊
دلانا🥹
بین نلین و نیلماه موندم🤕
والا میترسم بذارم یه عده عقده ای بیان دیس لایک بزنن نمیدونن اسم سلیقه ای هست🙂↕️🙂↕️هرجا گذاشتم هی دیس لایک زدن اینقدر ناراحت شدم
همتا🌸🩷
آنیا😍
آوین 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.