دخترااسم دخترتون چی میزارین

۲۱ پاسخ

محیا خانوم

من می‌خوام نیلا بزارم

من تو مرحله ی سخت انتخاب اسم گیر کردم

بنظرتون نفس چتوره

به من احتمال داد دختر نمیدونم عوض شه یا نه از اسم روژا خوشم میاد

من شاید بزارم نازگل،، بنظرتون خوبه؟؟

یارا

فعلا از نورا و آنیل خوشم اومده

نهال🥲

کیانا خانم

مامانا ببخشید شما تو سه ماه اول زیاد حالتون بد شد بالا اوردین

آوین جون

نورا😍🥰

ما هنوز نمیدونم 🤦🏻‍♀️

برا‌ما باباش میگه ایپارا منم نهال دوس دارم

ما ازقبل تصمیم گرفتیم دختر شه جانان🥺

مَها خانوم❤

من همتا یا نورا

احتمال زیاد آنا قشنگه؟

نیلماه🤩میزارم

منم خیلی موندم چی بزارم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری