اسم دخترتون چی میخواین بزارین😉

۲۲ پاسخ

نورا میزارم

نیکی💞

متینا میزارم که به اسم دختربزرگم بیاد مرسانا با متینا

سلنا سوفیاانیا النا

دخترباشه سها
پسر باشه سبحان
دخترا اولم سما

پرنسا مهرسا
اسم اولی پرنسا اسم دومی میخام بزارم مهرسا

باباش ترنم دوست داره ،من آویستا

منم هنوز جنسیت معلوم نیس
اگه پسر باشه ایهان 😁
اگه دختر باشه فعلا انتخاب نکردم🙂

دلوین 🫀🎀✨

اگه دختر بشه آوینا می‌ذارم

من دلم میخواد مهرسانا یا حنانه بزارم
بنظرتون خوبه؟

ماهلین😍🎀🩷

سلین❤️

دلنیا😍😍😍

دلسا خانوم 🥹🫀

من یا نیلا یام نیلماه

نفس چونکه نفسم ب نفسش بنده

من دوست دارم بزارم زهرا چون نذر کردم خدا یه بچه سالم بهم بده

بچم پسره ولی دختر بود سر اسم باباش میذاشتم

منکه جنسیت معلوم نیست. ولی اگه دختر شد ایلماه

فقط اسم پسر انتخاب کردم دختر بشه بی اسمه فعلا😄

آدا میزارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ مامان آرسام💙👶🏻مُعجِزِه زِندِگیم✨ ۶ ماهگی
مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وششم بارداری