بارین 🥹🩷
بشری
اسم دختر بزرگم سارینا اینو نمیدونم چی بذارم پیشنهاد بدید
آلاء✨
من میگم ترنج همسرم میگه نیکی
آیلین🌙💗
دلوین
نیلای
پناه
مَهوا خانوم 🧚♀️
لیان🤩
پناه خانم😍🩷
دلسا💖
زینب
من نینیم پسره ولی اگر دختر داشتم بین این اسم ها انتخاب میکردم
باوان، آسمان، نارون
آنیل یا گندم معلوم نیست
من بین نفس و آیلین موندم
نلین🎀
بین هانا ، نیاز و کمند موندیم🌝
دختر ناز منم
اَبرا
من یدونه خوشگل دارم اسمش رمیصاس
الانم دو قلو دختر باردارم گیر کردم برا اسم
هدی.
ماهلین خانوم
لیان🩷🥹
طَنین 😍.
من دوس دارم اگه دختر داشم بزارم بهار🥲
دختربزرگم حلما این وروجک رونمیدونم والا
من وهمسرم از اول ازدواج دوسداشتیم دختردارشدیم اسمشو بذاریم نازنین🥰فکر میکنم اسمیه که هرجورم مخففش کنی بازم قشنگه 😅
تا الان نظرم رو آلما
سودا خانوم😍💖🐣
درسا 🥰
من دلم می خواد بزارم آوین ولی مادرفولاد زره میگه گل افشان 😐
دختر بزرگم انیلا تو دلیم اوینا😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.