۳۳ پاسخ

بارین 🥹🩷

بشری

اسم دختر بزرگم سارینا اینو نمی‌دونم چی بذارم پیشنهاد بدید

آلاء✨

من میگم ترنج همسرم میگه نیکی

آیلین🌙💗

دلوین

نیلای

پناه

مَهوا خانوم 🧚‍♀️

لیان🤩

پناه خانم😍🩷

دلسا💖

زینب

من نینیم پسره ولی اگر دختر داشتم بین این اسم ها انتخاب میکردم
باوان، آسمان، نارون

آنیل یا گندم معلوم نیست

من بین نفس و آیلین موندم

نلین🎀

بین هانا ، نیاز و کمند موندیم🌝

دختر ناز منم
اَبرا

من یدونه خوشگل دارم اسمش رمیصاس
الانم دو قلو دختر باردارم گیر کردم برا اسم

هدی.

ماهلین خانوم

لیان🩷🥹

طَنین 😍‌.

من دوس دارم اگه دختر داشم بزارم بهار🥲

دختربزرگم حلما این وروجک رونمیدونم والا

من وهمسرم از اول ازدواج دوسداشتیم دختردارشدیم اسمشو بذاریم نازنین🥰فکر میکنم اسمیه که هرجورم مخففش کنی بازم قشنگه 😅

تا الان نظرم رو آلما

سودا خانوم😍💖🐣

درسا 🥰

من دلم می خواد بزارم آوین ولی مادرفولاد زره میگه گل افشان 😐

دختر بزرگم انیلا تو دلیم اوینا😍

سوال های مرتبط

مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۹ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وچهارم بارداری