خانما اسم پسراتون چی میخواین بزارین

۲۷ پاسخ

آقامهدیار🧿😍

ان شاءالله محمد 😍

انشاالله محمد

به امید خدا آرش

مهدیار🧿💙

سامیار

محمد سامر

آراد🥰

من بین دو اسم بردیا و فرزین موندم که کدوم رو انتخاب کنم
اسم دخترام ،فرزانه و فرنوش هست به خاطر همون فرزین رو انتخاب کردم ولی بردیا رو بیشتر دوست دارم

آقا هامین 🩵🧿🧸

نمیدونم 😂😂😂😐🥲🫤

کیاشاه

رادمین💙

اسم رادمان خوبه؟

بردیا✨❣️

رادوین🤍

گرشا 😍

منم محمد امین

امیرعباس

باابجد حساب کردم هیچ اسمی ب اسمم نیومد جز سیامک🤣🤣ولی خودم سامیار رایان نویان دوسدارم

اهورای مامان 🥺🧿💙

الوین 🤩

ویهان

بردیا🥹

هامین برسام مهراد سامین نیک شاه
لیستمونه فعلا انتخاب قطعی نشده

یا امیر مهدی یا مهدی یار بنظرتون کدومش قشنگ تره؟

انشالا مانیار

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری