اسم پسراتونو چی میخواین بزارین بچه ها 🤩

۴۹ پاسخ

علی💙

چه اسمایی نوشتن.. زمان ما اسم مذهبی بورس بود الانم این اسمایی که نه معنیشون معلومه نه تلفظشون راحت.
بچه من چه پسر باشه چه دختر، اسمی میذارم که بر خلاف مد امروزیا باشه. حتی شده قدیمی، ولی بین هم سن و سالاش تک باشه.

متین و مبین

رادوین یا رادین.

بین آیهان و مهیار موندم

کیان😍

من بچه ندارم اما اسم شاهان جانان خیلی به دلمه😍
نمیدونم چرا انقدر این اسمارو دوست دارم😍اگر خدا قسمتم کنه
قطعا شاهان💙دخترم بشه جانان💝

اریا🥲

کیان یا رایان

هاکان از اسامی ممنوعه سال 405هست.چون اسم ترکیه ثبت احوال اجازه نمیده.پرسیدیم.
من میران میخوام بزارم

من که هر چی میگردم پیدا نمیکنم اسمی که به دلم باشه

آرمان

آیهان🌕💙

شاهان

آقا پاشا

هاکان

کیان

آرین

آقا مهراد ♥️

شاید بذارم شایان

سبحان . اسم خداوند به معنای پاک و منزه

الوین

محمد طاها

علی💙

علی 😍

علی😍

آقا دایار ❤️

من اسمه دخترم محیا اسمه گل پسرمم که تو راهه میخام بزارم مهدیار

آرن جونم

احتمالاً. کوروش ، اما هنوز وقت زیاد هست که بازم فکر کنیم

احتمال قوی رایان

اهورا🫠

پسر قشنگم هامین😍به معنی تابستان . ..گرما بخش زندگی و برکت ..

اِیمَن

اقاکارن

آراز❤️❤️

ارسام

ما رادمان یا رایان

مال من هنوز جنسیت مشخص نیست.ان‌شالله که سالم باشه.
پسر شد میزارم ایهان

سامیار

عدنان💙

هومان

رهام

دایان ودیان

هیرمان
اسم اصیل لریه

آدرین

رادمان 💙

ما كه هنوز انتخاب نكرديم

2 سال پیش گذاشتم لیام😂💙✨️

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 روزهای ابتدایی تولد