اسم پسراتونو چی میخاین بزارین؟😍🤰🏻

۴۳ پاسخ

من اگه بچم پسر باشه دوست دارم اسمشو مهدی یا رضا ،امیر علی اینا رو دوست دارم البته محمد رو هم خیلی دوست دارم بزارم ولی به یه علتی نمیشه

پسر اولم هامین دومی دایان🥹

محمدآیهان

بنیامین👦🏼🩵

علیسان

امروز فقط پسر میبینم🥹😂

رامتین

رامتین

هیراد🩵😍

نیکان 💙🥰

مهدیار دوست دارم
اسم نوه عمه شوهرمم هست
نمیدونم چیکاکنم🤦‍♀️

اهوررا 😍

کارن.

تو یه رمان هم اسم شخصیت خیلی جذاب و دختر کش اطلس هس😄❤️

تصویر

امیر علی 😍

آوش🥹❤️

شاهان فسقلی من🤩

اِلوین🥰

من آریا

ارشا

مازیار🥹💙

ارشا

شاهان🥹😍

مهدیار 💙👶🏻

فعلا رایا مد نظرمه ببینم چی میشه 😁

پسر اولم اسمش امیرعباس. دومی امیرعلی. الانم باردارم و پسره نمی دونم چی بزارم اسمش

اسم سوهرم حميد دخترم همتا پسرمم احتمالا هامين بزارم

سپهر❤️

بنیامین یا برنا 😍

محمد

‌آراد

آقا ایلیا و آقا بردیا🥹❤️

یزدان

من اطلس میذارم

آرمین

بین دوتا اسم موندم آرن و مانی ولی بیشتر آرن رو دوست دارم

ایلیای مادرررر🥹❤️🤣

فؤاد 🥹💙

علیسان💕

رایان

اهورا و اگه پسر شد هامین

نمی‌دونم..

آرتان🤩

سوال های مرتبط

مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی