اسم پسراتونو چی گذاشتید؟؟؟؟؟

۲۵ پاسخ

علی🥰

آراد🥰

من امیرعلی رو انتخاب کردم❤️

اسم دخترم سونای واسم پسرمم ساواش انتخاب کردم

علی😍

منم واقعا گیجم اسمای جدید اصلا ب دلم نیست

مهدیار

علیرضا

ارسام یا ارتا یا کارن ولی ب احتمال زیاد همون آرسام

امیر حسین یا حسین....اگه شوهرم بزاره

امیر محمد 💙👕🩵

سورنا

کایان

علیسان 🥰

امیرحسین پسر اولیمه تو دلیم هم امیرمحمد

یاسین

آروین یاهم آرسین

اقا شاهان😍

ایلیا احتمالا

محمد رضا

به احتمال زیاد بشه آیهان

نيما گذاشتيم

بردیا

من هنوز انتخاب نکردم

امیر ارسلان

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری