اسم پسراتونو چی میزارین؟

۲۳ پاسخ

نیکان

من همسرم پاش كرده تو يك كفش يزدان،ولي خودم خيلي حامي دوست دارم،ولي ميدونم اخرش همون ميشه يزدان

فعلا پیدا نکردم از هیچ اسمی خوشم نمی یاد

کیان

ماهان🩵😘

مهرسام‌ یا مهراد

ماهور

یا رهام یا یزدان

من دوس دارم وطن بذارم همسرمم راضی کردم،هرکی شنیده اگه جوون بوده گفته عجب اسمی ،اگه میانسال بوده گفته اه این چه اسمیه 🫤 حالا اینا مهم نیس‌من حتی رفتم ثبت احوال راصیشون کردم که تیک پسر این اسمو بزنن که بتونم بگیرم چون میگفتن اسم دختره،حالا چندروزه اسم" دوران" تو ذهنمه ،دودل شدم‌

شوهرم اسم کیان و پسندیده بعدش شایان
خودم هنوز نمیدونم

رادوین

سورنا

مایار

علیسان🩵👼🏻

میراث
پدرش چندشبه میگه شاهان😅

ایلیا

آرمین شمبل طلا

برسام

آرین.

حافظ ♥️

شاهان🥰🥰

سید محمد🌹

شاهان

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری