اسم پسراتونو چی میزارید؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

محمد رضا
چون باباش پسر دوسداشت نذر کرده

من قبلاً بارداری همیشه میگفتم حامی می‌ذارم اگه به روز پسر دار شدم.الان هم نینی هم پسره .هر چند بعضی ها بگم قدیمی شده یا زیاده ولی هیچ اسم دیگه ای به دلم میشینه.ولی به احتمال زیاد خانی می‌ذارم وای تا اون موقع دیگه به کسی نمیگم

محمدحسین

عماد دوس دارم بزارم

آریا و ایلیا

برسام

کیان

اقا شاهان😍😍😍

مهدیار 🫠

کیان🥰

فراززز

آراد خان😌😌😌😌

کیان

یزدان ❤

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی