اسم پسراتونو چی میذارید

۲۵ پاسخ

علی‌ ❤️

محمّد👼 بهترین اسم دنیا❤️

امیر حسین

منک ندارم ولی اسم امیر ارسلان و ایلیا رو دوست دارم

امیر علی

اگه پسر بود بهراد میزاشتم، اما دختر هست فسقلی جان

معین قشنگه؟

اراز

من شاهان

ابوالفضل

شاهان رایان ماهان
چون اسم پسر بزرگم نیکان هست

آرش 🩵

باباش میگه کیان من میگم دیار😄

محمد پرهام

آیهان

فراز🧚‍♀️

امیر مهدی

محمد ایهان

رادین💙

شاهان،مهراد هم خوشم میاد

سلام عزیزم دایان

تایلان

اره اسم جدیدا اصلا ب دلم نمیشینه
من مهدیار میذارم

آراد💙

تاالان یاشار مدنظرم بوده اسمای جدید نمیدونم چرا به دلم نمیشینه
من اسمی میخوام ک ب دلم بشینه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق 🩵🫂 مامان فندق 🩵🫂 هفته چهلم بارداری
مامان آقا رهام 🩵🐣 مامان آقا رهام 🩵🐣 هفته سی‌ونهم بارداری