مامانا اسم نی‌ نیاتون چی میخاین بزارین؟

۴۰ پاسخ

اسم دوتا پسرام
امیر حسین
امیر رضا هستن

رقیه سما

علیرضا 😍

فادیا😍

اسم پسر اولم ایلیا و اسم نینی رو میخوام بزارم آریا

ما میزاریم نورا🥰

ثمین

نیما

سوین اگ خدا بخاد

الارا😍

من به امید خدا
میزارم
گلوریا 😍

کوروش باباش خیلی گیر داده بذاریم نمی‌ذاره دنبال اسم دیگه بگردم

ما خیلی زود انتخاب کردیم و مهراد صداش میکنم

من میخوام بزارم مهراد 😍🥰😘

هنوز معلوم نیست دیروز شوهرم میگفت شهرزاد
نمیدونم

احتمالا نیکی❤️

شوهرم میگه همتا اما من مخالفم

نیکان

همتا ولی شوهرم میگه نه

ارغوان💕🥰🩷

آیهان 🌹

دوتا پسر دیگه ام دارم کوچکه میگه امیر سام بزرگه میگه امیر ارسلان😅
نمیزارن من وباباشون انتخاب کنیم

من انشالله بین امیر سام وامیر ارسلان موندم کدومش

اِل آی

من انشالله میزارم .🩷نیاز🩷

من آوا شایدم ملکا

کیاراد😍

آراد😍

ما هم فعلا تصمیم گرفتیم بزاریم هانی
ولی شاید تغیر کنه

من میذارم ، آوین 🥰🩷

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی  میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
خیلی سریع به دستت میرسونم
چون هر روز ارسال دارم
رضایت همه مشتریم هست
ایدی روبیکا
nini_heed1

شوهرم میگ تینا ولی من دوست ندارم

بین الیاس و ایمان موندم

معلوم نی 😂هر سری یه اسم انتخاب میکنیم

ما که بین آیاز و هامین گیر کردیم

ایلیا 💙👼

فعلا آیسا ولی شاید تغییر کرد😂

حالا انتخاب نکردم هفته بعد هم سزارین میشم

سودا😍🐣

من انشالا میذارم نیهان

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی