بچه ها میشه عکسای سه بعدی نی نیاتون بزارین

۷ پاسخ

ایا باید بگم دکتر برام بنویس یا ازادم حساب مکنن؟

اینجا نوزده هفته آنومالیه ۲۴ هفتم رفتم دستش رو صورتش بود فقط دماغش معلومه 😑😂 ایشالا دفعه بعد یه عکس خوشگل بتونم بگیرم ازش 🥹

تصویر

تو چند هفتگی میشه عکس بگیریم؟؟😍

دخترم

تصویر

برا من اصلا قشنگ نیوفتاد پاشو گذاشته بود رو صورتش هر کاری کردیم تکون نخورد 🥲🤣🤣

تصویر

از چند هفته میشه انجام داد؟

پسر من

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان مــــ🌙ـاهلـیـن مامان مــــ🌙ـاهلـیـن ۶ ماهگی