سلام دخترا ...اسم پسراتون رو چی میخواین بذارین؟؟

۲۶ پاسخ

سامین جان

……………::…..

آقا آراد 😍🐣💙

بین هورام و نویان موندیم

امید 😍❤

هنوز نمیدونم😩😩😩

من بین آرین و لیام موندم

ایلیا

قلب ومامان کوروش

شهریار

مهراد🩵.

پاشا او پارسا

فوأد میخام بزارم نمی‌دونم یکی تو تاپیک گذاشته بود خوب نیس نمی‌دونم برای چی

رادین

بین آرمان و ارسلان و پارسا موندم کدومش بهتره. لطفا نظر بدید

ب احتمال زیادد کیاشا

مهدیار

کاوه😁

آيهان

علیسا

آریا🤗

احتمالا کیان

ماهور🥹

علیسان

حسین

جوجه ما قرارع کاوه باشه

بین هاکان و لیام نمی‌دونم کدوم بزارم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 هفته سی‌ونهم بارداری